Kaita - Monimerkkihuoltopalvelut
|

Monimerkkihuoltopalvelut

Multivendor IT Support Services – keskitetty monimerkkihuolto koko laitteistollesi

Kaipaatko keskitettyä yhden pisteen tukea koko IT-ympäristösi laitteille? Tukea, joka kattaa kaiken verkkolaitteista palvelimiin ja selkeyttää huoltopalveluidesi hallintaa. Lisäksi keskitetty sopimus IBM:n kanssa tuo vielä kustannussäästöjä.

Nyt on mahdollista yksinkertaistaa IT-ympäristön huoltopalveluita ja keskittää usean toimittajan sopimukset yhdelle palveluntarjoajalle ja yhdelle sopimukselle parantaen kustannustehokkuutta, saatavuutta, nopeutta ja helppoutta sekä pidentää laitteiston käyttöikää. IBM:llä on vuosien kokemus eri laitemerkkien huoltopalveluista ja IBM tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Monimerkkihuollon avulla saat yhdestä paikasta pääsyn tärkeimpiin OEM-päivityksiin ja korjauksiin. Maailmanlaajuiset asiantuntijakeskukset tarjoavat 24×7 huoltoratkaisuja ympäristöllesi.

Tuettuja valmistajia ovat mm. Cisco, Brocade, F5, Riverbed, Juniper, EMC, HP, DELL, NetApp FAS Series, Red Hat Linux, SUSE Linux, Avaya, Adva, Sun Oracle, EMC, Microsoft, VMware, Redhat ja Apple.

Viisi syytä valita IBM Multivendor tukipalvelut:

  • Helppo: yksi sopimus kaikille laitteille, yksi yhteyspiste kaikille kysymyksille tai huoltokutsuille.
  • Skaalautuva: yksi laite tai tuhat. Sopimukselle on helppo lisätä tai poistaa huollettavia laitteita.
  • Tietotaito: tarvittaessa maailmanlaajuinen asiantuntijaverkosto sinun palveluksessasi.
  • Aika: innovatiiviset teknologiat takaavat nopeamman ja paremman tuen tason.
  • Raha: keskitetty ja tehokas huoltopalvelu valjastettuna edistyneellä analytiikalla auttaa sinua säästämään kustannuksia jopa 30%.

Haluatko lukea vielä tarkemmin aiheesta?

Cisco Smart Net hoitaa ja huoltaa

IBM Managed Maintenance Solution for Cisco Products huoltaa verkkoasi proaktiivisesti. Jos verkkosi hajoaa, samalla hajoaa liiketoimintasi. Mikä voi tapahtua nopeasti. Verkkosi todennäköisesti sisältää laitteita eri valmistajilta ja tämä tarkoittaa sitä, että ongelman selvittämiseen ja korjaamiseen voi kulua paljonkin aikaa.

Tarvittaessa IBM:n Cisco sertifioitu tuki pääsee etäyhteydellä selvittämään verkkosi tilaa. Kun ongelma havaitaan, on IBM:n verkkoteknikko tarvittaessa valmiina tulemaan paikalle huoltamaan Cisco laitteesi. IBM palvelee hyvin myös äärimmäisen korkean käytettävyyden vaativia asiakkaita. IBM tarjoaa myös 24/7 Internet Operating System (IOS) tukea ja sovellusohjelmien teknistä tukea.

Miksi IBM?

  • IBM:n kautta saat tuen kaikille laitteillesi yhdestä numerosta
  • Ciscon omaa hallinnollista työtä kevyempi
  • kustannussäästöt saattavat olla huomattavia