Asiakaskohtaamiset ovat keskiössä

Kaita Finland Oy vahvistaa operatiivista johtoa

Olen Saara Pajari ja aloitin operatiivisena johtajana Kaitalla kesäkuussa 2025 vastuualueenani tuotannon vetäminen. Tarkoitukseni on ennen kaikkea tuoda mukaan uusia näkökulmia oman taustani kautta, mutta ehdottomasti vahvistaa myös olemassa olevia hyviä työskentelytapoja. Ennen nykyistä rooliani olen toiminut useissa operatiivisissa ja kehittämistehtävissä.

Taustani on isosta kansainvälisestä yrityksestä, jossa toimin yli 10 vuoden ajan erilaisissa rooleissa, kuten asiakasyhteistyössä, projektihallinnossa, sisäisessä kehittämisessä ja viimeisimpänä tuotannon johtamisessa. Mittakaavan muutos on siis melko iso. Pääsen varmasti haastamaan sekä omia että uuden työnantajani ajatusmalleja, kun sovitan kokemuksen kautta karttunutta osaamista nykyiseen ympäristöön. Tavoitteeni on tuoda hyviä käytäntöjä ja sopivia prosesseja vahvistamaan tuotannon toimintaa huomioiden Kaitan vahvuudet: kotimaisuus, saavutettavuus ja henkilökohtainen palvelu.

Päivittäisessä työssäni keskityn huolehtimaan teknisen tiimin hyvinvoinnista ja tuotannon sujuvuudesta. Pääsen tapaamaan asiakkaitamme säännöllisten palvelupalaverien muodossa ja projektien yhteydessä. Sitä kautta pystyn muodostamaan käsitystä asiakkaidemme niistä tarpeista ja haasteista, joihin me Kaitalla voimme vastata. Yrityksemme arvojen lisäksi työskentelymme ohjenuorana toimii ISO27001-sertifiointi, jotka yhdessä mahdollistavat järkevästi standardoitua työnjälkeä asiakaskohtaisuutta unohtamatta.

Odotan innolla pääseväni näkemään miten taustani isosta organisaatiosta, Kaitan lämminhenkinen, henkilökohtainen palvelun tuottamisen tapa sekä arvoa tuottavat standardoinnit mukautuvat yhteen ja luovat asiakkaillemme parhaan mahdollisen kokemuksen. Näiden teemojen pariin palaamme varmasti loppuvuoden asiakastapaamisissa – konkretian kautta.

Mukavaa syksyä toivottaen,
Saara