Seuraamme ja hallinnoimme yrityksesi koko IT-infrastruktuuria.
Valvontaratkaisut
Nopea reagointi ongelmatilanteessa. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.
Päivystämme ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.
Hallitut, ulkoistetut palvelumme tarjoavat yritystason seurantaa ja ennaltaehkäisevää palvelinhuoltoa kun laitteisto on omissa tiloissasi.
Palvelun avulla saadaan reaaliaikaisen näkymä koko valvottavan ympäristön tilaan. Ratkaisu antaa kattavan yleiskuvan koko IT-infrasta, ja verkkolaitteiden sekä palvelimien etävalvonta mahdollistaa monien kriittisten palveluiden ja laitteiden reaaliaikaisen seurannan. Näin mahdolliset ongelmat havaitaan ajoissa ja ennaltaehkäistään katkoksia palveluissa.
Ennakointi ja nopea reagointi Suomesta tuotetun valvontapalvelun avulla mahdollistavat toiminnan häiriöttömän jatkumisen. Mahdollisessa ongelmatilanteessa pystymme reagoimaan nopeasti ja turvaamaan liiketoimintasi häiriötön jatkuvuus vuoden jokaisena päivänä. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.
Mitä palvelu sisältää?
- Reaaliaikainen tilannetieto järjestelmien tilasta.
- Kriittiset järjestelmät on aina valvottu. Tunnista ongelmat ja riskit ajoissa ja vältä katkokset. Järjestelmien virhetilanteiden proaktiivinen ennakointi ja korjaus.
- Nopea reagointi. Ongelmatilanteessa on tärkeä minimoida häiriöaika. Seuraamme ja valvomme tarvittaessa yrityksesi koko IT-infrastruktuuria 24/7.
- Kiinteät kulut, ei omia investointeja. Kiinteä kilpailukykyinen kuukausihinta, ennakoitavat kulut. Valitset omaan tarkoitukseesi sopivan kokonaisuuden ilman tarvetta investoida omaan valvontaratkaisuun tai osaamiseen.
- Ammattilaiset käytössäsi. Käytössäsi on sertifioitujen ammattilaisten osaaminen vuoden jokaisena päivänä. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.
Palvelin- ja verkkoympäristön valvonta mahdollistaa kriittisten palveluiden jatkuvan proaktiivisen seurannan. Sen lisäksi, että asiantuntijamme suorittavat sovitut vianrajaus- ja korjaustoimenpiteet, he tekevät ennakoivia toimenpiteitä ongelmatilanteiden välttämiseksi. Valvottavia kohteita ovat esimerkiksi laitteen saatavuus, levytilan täyttöaste, CPU-kuormitus, palveluiden ja töiden tilanne. Valvontapalvelun kautta pystytään myös suunnittelemaan infran päivittämistä ennakoivasti.
Laitteistosi on valvonnassa tarvittaessa ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Palvelutasoon vaikuttaa valvottavien kohteiden kriittisyys. Palvelussa voi valita oman palvelutason tarpeen mukaan: 24/7, 12/5 tai 8/5. Päivystäjä reagoi automaattisiin hälytyksiin ja ottaa yhteyttä tahoon, jota ongelman ratkaisussa tarvitaan, tai tarpeen vaatiessa yrityksesi yhteyshenkilöön.
”Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa.”

Ruotsin hallitus valitsi Nextcloudin
30.8.2022Asiantuntijakirjoitus Matias Louanto, Tietoturvatuotteet, Kaita Finland Ruotsin hallituksessa etsittiin vuonna 2021 ratkaisua julkisen sektorin digitaaliseksi kollaboraatioalustaksi. Havaittiin, että […]
Lue lisää
Miten Nextcloud eroaa muista pilvialustoista?
20.7.2022Asiantuntijakirjoitus Taro Turtiainen, Tietoturva-asiantuntija, Kaita Finland Nextcloud on yksinkertaisuudessaan tiedostopalvelin ja kollaboraatioalusta. Se tarjoaa keskitetyn ratkaisun, joka on […]
Lue lisää
SIEM, mihin sitä tarvitaan?
13.4.2022Asiantuntijakirjoitus Jarkko Vartija, Palomuuriasiantuntija, Kaita Finland Lokitieto tietoturvan tukena SIEM tulee sanoista Security Information and Event Management. Sen […]
Lue lisää