Seuraamme ja hallinnoimme yrityksesi koko IT-infrastruktuuria.

Valvontaratkaisut

Nopea reagointi ongelmatilanteessa. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.

Päivystämme ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.

Hallitut, ulkoistetut palvelumme tarjoavat yritystason seurantaa ja ennaltaehkäisevää palvelinhuoltoa kun laitteisto on omissa tiloissasi. Valvontapalvelun avulla asiakkaan omat laitteet saadaan valvonnan piiriin.

Palvelun avulla saadaan reaaliaikaisen näkymä koko valvottavan ympäristön tilaan. Ratkaisu antaa kattavan yleiskuvan koko IT-infrasta, ja verkkolaitteiden sekä palvelimien etävalvonta mahdollistaa monien kriittisten palveluiden ja laitteiden reaaliaikaisen seurannan. Näin mahdolliset ongelmat havaitaan ajoissa ja ennaltaehkäistään katkoksia palveluissa.

Ennakointi ja nopea reagointi Suomesta tuotetun valvontapalvelun avulla mahdollistavat toiminnan häiriöttömän jatkumisen. Mahdollisessa ongelmatilanteessa pystymme reagoimaan nopeasti ja turvaamaan liiketoimintasi häiriötön jatkuvuus vuoden jokaisena päivänä. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.

Kriittiset järjestelmät aina valvottu

Kriittiset järjestelmät aina valvottu

Tunnista ongelmat ja riskit ajoissa ja vältä katkokset. Järjestelmien virhetilanteiden proaktiivinen ennakointi ja korjaus.

Nopea reagointi

Nopea reagointi

Ongelmatilanteessa on tärkeä minimoida häiriöaika. Seuraamme ja valvomme tarvittaessa yrityksesi koko IT-infrastruktuuria 24/7.

Ammattilaiset käytössäsi

Ammattilaiset käytössäsi

Käytössäsi on sertifioitujen ammattilaisten osaaminen vuoden jokaisena päivänä.  Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.

Kiinteät kulut

Kiinteät kulut

Kiinteä kilpailukykyiynen kuukausihinta, ennakoitavat kulut. Valiset omaan tarkoitukseesi sopiva kokonaisuus. Maksat vain palvelusta, jota tarvitset.

Mitä palvelu sisältää?

  1. Reaaliaikainen tilannetieto järjestelmien tilasta.
  2. Kriittiset järjestelmät on aina valvottu. Tunnista ongelmat ja riskit ajoissa ja vältä katkokset. Järjestelmien virhetilanteiden proaktiivinen ennakointi ja korjaus.
  3. Nopea reagointi. Ongelmatilanteessa on tärkeä minimoida häiriöaika. Seuraamme ja valvomme tarvittaessa yrityksesi koko IT-infrastruktuuria 24/7.
  4. Kiinteät kulut, ei omia investointeja. Kiinteä kilpailukykyinen kuukausihinta, ennakoitavat kulut. Valitset omaan tarkoitukseesi sopivan kokonaisuuden ilman tarvetta investoida omaan valvontaratkaisuun tai osaamiseen.
  5. Ammattilaiset käytössäsi. Käytössäsi on sertifioitujen ammattilaisten osaaminen vuoden jokaisena päivänä. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.

Palvelin- ja verkkoympäristön valvonta mahdollistaa kriittisten palveluiden jatkuvan proaktiivisen seurannan. Sen lisäksi, että asiantuntijamme suorittavat sovitut vianrajaus- ja korjaustoimenpiteet, he tekevät ennakoivia toimenpiteitä ongelmatilanteiden välttämiseksi. Valvottavia kohteita ovat esimerkiksi laitteen saatavuus, levytilan täyttöaste, CPU-kuormitus, palveluiden ja töiden tilanne. Valvontapalvelun kautta pystytään myös suunnittelemaan infran päivittämistä ennakoivasti.

Laitteistosi on valvonnassa tarvittaessa ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Palvelutasoon vaikuttaa valvottavien kohteiden kriittisyys. Palvelussa voi valita oman palvelutason tarpeen mukaan: 24/7, 12/5 tai 8/5. Päivystäjä reagoi automaattisiin hälytyksiin ja ottaa yhteyttä tahoon, jota ongelman ratkaisussa tarvitaan, tai tarpeen vaatiessa yrityksesi yhteyshenkilöön.

”Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa.”

Asiakastarina: Wulff, Varalaitepalvelu

12.8.2019

Wulff on työympäristön ja työpaikkatuotteiden asiantuntija. Wulff palvelee erikokoisia yritysasiakkaita sekä kuluttajia tarjoamalla monipuolisesti työpaikkatuotteita toimisto- ja it-tarvikkeista […]

Lue lisää

Asiakastarina: Finnsteve Oy Ab

17.5.2019

Finnlines-konserniin kuuluva Finnsteve Oy Ab on suurin yksikköliikenteeseen erikoistunut satama-operaattori Helsingin ja Turun satamissa. Yhtiö tarjoaa satamaoperoinnissa tarvittavia […]

Lue lisää

Kaidan kasvu jatkui vuonna 2018

14.5.2019

Kaita Finland jatkoi kasvuaan myös kolmannen toimintavuotensa ajan. Liikevaihdon kasvu oli viitisen prosenttia edelliseen tilikauteen verrattuna. Tulostavoitteiden näkökulmasta […]

Lue lisää

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu arkisin 06:00-18:00

Sähköposti: support@kaita.fi
Puhelin: +358 10 583 8650

Yhteystiedot

Kaita Finland Oy

Hiomotie 32, 00380 Helsinki
Aninkaistenkatu 14 B, 20100 Turku

Sähköposti info@kaita.fi
Puhelin +358 10 583 8650

Y-tunnus: 2755075-8

Löydä meidät

IBM Business Partnerina, me edustamme IBM:n ainutlaatuista tuoteperhettä. Olemme sitoutuneet toimittamaan erinomaisia tuotteita ja palveluita vahvalla ammattitaidolla.


IBM-Silver
Back to top