Kysy meiltä tarkemmin millä tavoin voimme auttaa.

IBM monimerkkihuolto

IBM Monimerkkihuolto on keskitetty palvelu koko laitteistollesi. Voit keskittää usean toimittajan laitteet yhdelle sopimukselle kustannustehokkaaseen hintaan.

IBM Monimerkkihuolto

IBM Monimerkkihuolto on keskitetty palvelu koko laitteistollesi. Voit keskittää usean toimittajan laitteet yhdelle sopimukselle kustannustehokkaaseen hintaan. Tuen saaminen on helppoa, kaikille kysymyksille on yksi yhteyspiste.

Kaipaatko keskitettyä tukea koko IT-ympäristösi laitteille yhdestä palvelupisteestä? Tukea, joka kattaa kaiken verkkolaitteista palvelimiin ja selkeyttää huoltopalveluidesi hallintaa. Monimerkkihuollon hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä.

Palvelun avulla mahdollista yksinkertaistaa IT-ympäristön huoltopalveluita ja keskittää usean toimittajan sopimukset yhdelle palveluntarjoajalle ja yhdelle sopimukselle parantaen kustannustehokkuutta, saatavuutta, nopeutta ja helppoutta samalla pidentäen laitteiston käyttöikää.

IBM:llä on vuosien kokemus eri laitemerkkien huoltopalveluista ja se tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Monimerkkihuollon avulla saat pääsyn yhdestä paikasta tärkeimpiin päivityksiin ja korjauksiin. Maailmanlaajuiset asiantuntijakeskukset tarjoavat ympäristöllesi 24/7 huoltoratkaisuja.

Monimerkkihuolto on suunniteltu proaktiivisesti ehkäisemään katkoksia, ratkaisemaan ongelmatilanteet nopeammin sekä yksinkertaistamaan huoltopalveluja säästäen näin aikaa, rahaa ja resursseja.

IBM palvelee tehokkaasti myös äärimmäisen korkean käytettävyyden vaativia asiakkaita.

Viisi syytä valita IBM Monimerkkihuolto

Raha

Keskitetty ja tehokas huoltopalvelu edistyneellä analytiikalla ja toimivalla keinoälyllä pienentää kustannuksia jopa 30%.

Aika

Innovatiiviset teknologiat takaavat nopeamman ja paremman tuen tason.

Skaalautuvuus

Yksi laite tai tuhat. Sopimukselle on helppo lisätä tai poistaa huollettavia laitteita.

Helppous

Yksi sopimus kaikille laitteille, yksi yhteyspiste kaikille kysymyksille tai huoltokutsuille.

Tietotaito

Tarvittaessa maailmanlaajuinen asiantuntijaverkosto sinun palveluksessasi.

Tuettuja valmistajia

Ohjelmistot

Apple iOSLinuxMicrosoft, Polycom, RedHatSAP HanaUbuntu, IBM

Tallennusratkaisut

Dell EMC HDS (Hitachi Data Systems) HP Storage NetApp, Oracle/Sun, IBM

Järjestelmät

AppleDell HP Servers , Lenovo, Oracle/Sun, IBM

Monimerkkihuollon hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä: kokeile laskinta ja selvitä miten paljon voit säästää tekemällä monimerkkihuoltosopimuksen.

Haluatko lukea vielä tarkemmin aiheesta?

 

Cisco Smart Net hoitaa ja huoltaa

IBM Managed Maintenance Solution for Cisco Products huoltaa verkkoasi proaktiivisesti. Jos verkkosi hajoaa, samalla kaatuu liiketoimintasi. Ja niin voi käydä nopeasti. Verkkosi sisältää todennäköisesti eri valmistajien laitteita, jolloin ongelman selvittämiseen ja korjaamiseen voi kulua paljonkin aikaa.

IBM:n Cisco sertifioitu tuki pääsee etäyhteydellä selvittämään verkkosi tilaa, ja IBM:n verkkoteknikko tulee tarvittaessa paikalle huoltamaan Cisco laitteesi. IBM palvelee tehokkaasti myös äärimmäisen korkean käytettävyyden vaativia asiakkaita. IBM tarjoaa myös 24/7 Internet Operating System (IOS) tukea ja sovellusohjelmien teknistä tukea.

Miksi?

  • IBM:n kautta saat tuen kaikille laitteillesi yhdestä numerosta
  • Ciscon omaa hallinnollista työtä kevyempi
  • kustannussäästöt saattavat olla huomattavia

Lataa Cisco Smart Net esite itsellesi.

Ruotsin hallitus valitsi Nextcloudin

30.8.2022

Asiantuntijakirjoitus Matias Louanto, Tietoturvatuotteet, Kaita Finland Ruotsin hallituksessa etsittiin vuonna 2021 ratkaisua julkisen sektorin digitaaliseksi kollaboraatioalustaksi. Havaittiin, että […]

Lue lisää

Miten Nextcloud eroaa muista pilvialustoista?

20.7.2022

Asiantuntijakirjoitus Taro Turtiainen, Tietoturva-asiantuntija, Kaita Finland Nextcloud on yksinkertaisuudessaan tiedostopalvelin ja kollaboraatioalusta. Se tarjoaa keskitetyn ratkaisun, joka on […]

Lue lisää

SIEM, mihin sitä tarvitaan?

13.4.2022

Asiantuntijakirjoitus Jarkko Vartija, Palomuuriasiantuntija, Kaita Finland Lokitieto tietoturvan tukena SIEM tulee sanoista Security Information and Event Management. Sen […]

Lue lisää

Asiakastuki

Asiakastuki arkisin 06:00-18:00

Sähköposti: support@kaita.fi
Puhelin: +358 10 583 8650

Tietosuojalauseke >

Yhteystiedot

Kaita Finland Oy

Hiomotie 32, 00380 Helsinki
Länsi1, Viilarinkatu 5, 20320 Turku

Sähköposti info@kaita.fi
Puhelin +358 10 583 8650

Y-tunnus: 2755075-8

Löydä meidät


IBM-Gold

IBM Business Partnerina, me edustamme IBM:n ainutlaatuista tuoteperhettä. Olemme sitoutuneet toimittamaan erinomaisia tuotteita ja palveluita vahvalla ammattitaidolla.
Back to top

    Kyllä kiitos! Olkaa yhteydessä minuun.