Kun laitteistosi vikaantuu, tarvitset pikaista korjausta.

DRaaS, VARALAITE PALVELUNA

Varalaitepalvelun avulla varmistat laitteistosi korkean käytettävyyden ja selviät mahdollisista häiriöistä nopeasti ja ilman omia resursseja.

Miksi varalaite palveluna?

Mitä tapahtuu, kun pahimmasta uhkakuvasta tulee todellinen katastrofitilanne. Onko yrityksenne liiketoiminta kriisissä, vai onko teillä oikeasti toimivat suunnitelmat ja prosessit? Ja vielä tärkeämpää, onko teillä oikeat ja osaavat resurssit käytettävissänne hädän hetkellä?

Varalaite auttaa varautumaan. Olemme palveluksessasi kellon ympäri, nopeasti ja tehokkaasti.

Varalaitepalvelun avulla varmistat laitteistosi korkean käytettävyyden ja selviät mahdollisista häiriöistä nopeasti. Häiriöistä toipumiseen ei myöskään tarvitse sitoa yrityksen omia resursseja. Palvelu mahdollistaa myös laitteistojen maantieteellisen hajauttamisen.

Palvelun avulla yrityksen liiketoimintakriittiset järjestelmät ovat käytettävissä myös häiriötilanteessa.

Palvelu on suunniteltu yksinkertaiseksi ja tehokkaaksi. Sen avulla voidaan ongelmatilanteessa nopeasti ottaa käyttöön varalaite.

Varalaitesopimus voidaan tehdä lyhyeksikin ajaksi. Maksat varalaitteesta kiinteän kuukausihinnan sovitun ajan.

Jatkuvuus palveluna, asiantuntijat käytössäsi.

Mitä palvelu sisältää?

  • Varmistaa laitteiston korkean käytettävyyden ja minimoi häiriöajan.
  • Kaksi vaihtoehtoa: fyysinen tai virtuaalinen varalaite.
  • Korvaava laite on käytössä jopa 24 tunnin sisällä.
  • Nopea reagointi ongelmatilanteessa. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa tarvittaessa ympäri vuorokauden.
  • Kilpailukykyinen ja kiinteä kuukausihinta, ennakoitavat kulut.

Vaihtoehtoja on kaksi: fyysinen tai virtuaalinen

Vaihtoehtoja on kaksi: fyysinen tai virtuaalinen. Molemmissa vaihtoehdoissa korvaava laite on käytössä ympäristöstä riippuen jopa alle 24 tunnissa.

Virtuaalinen

Virtuaalinen varalaite on hyvä vaihtoehto silloin, kun konfiguraatio on helposti palautettavissa. Virtuaalinen varalaite on käytettävissä mistä tahansa, eikä vaadi asiakkaan konesalin toiminnan palauttamista häiriötilanteessa. Virtuaalinen ratkaisu mukautuu helposti muuttuviin tarpeisiin ja asiakkaan päässä tapahtuviin konfiguraatiomuutoksiin.

Fyysinen

Fyysinen varalaite on oikea vaihtoehto silloin, kun palveluiden käyttäminen pilvestä ei ole mahdollista. Esimerkiksi jos laitteiston konfiguraatio on sidottu kiinteästi tietoliikenteeseen, sovellukseen tai konfiguraatioon tai organisaation tietoturvapolitiikka estää tämän. Fyysinen varalaite voidaan palauttaa asiakkaan kanssa sovittuun paikkaan.

24 tuntia

Nopea vasteaika. Korvaava laite on käytössäsi jopa alle vuorokaudessa.

Hälytysvalmius

Olemme palveluksessasi kellon ympäri, nopeasti ja tehokkaasti, vuoden jokaisena päivänä.

Kilpailukykyinen hinta

Kiinteä kuukausihinta ja ennakoitavat kulut.

Sertifioidut ammattilaiset

Meillä on yhteensä yli 100 vuoden kokemus ja vahva osaaminen, jonka osoittavat myös omistamamme sertifikaatit.

Mahdollisuus hajauttaa

Varakone toisessa laitetilassa tuo mahdollisuuden hajauttaa palvelut myös maantieteellisesti.

Suomenkielinen palvelu. Heti

Tarjoamme palvelua ja tukea suomenkielellä ympäri vuorokauden. Me emme myöskään anna sinun odottaa.

Palautumisharjoitus (DRS)

Palautumisharjoitus on olennainen osa varalaitepalvelua. Sen avulla asiakas saa varmuuden siitä, että varmistusrutiini on toimiva ja laitteisto saadaan katastrofitilanteessa palautettua.

LUE LISÄÄ

SIEM, mihin sitä tarvitaan?

13.4.2021

Asiantuntijakirjoitus Jarkko Vartija, Palomuuriasiantuntija, Kaita Finland Lokitieto tietoturvan tukena SIEM tulee sanoista Security Information and Event Management. Sen […]

Lue lisää

Pakkaustiheyden maailmanennätys?

10.3.2021

Vieraskynäkirjoitus Kari Karunen, Technical Sales Manager, Pedab Finland Uusi IBM FlashSystem 5200 IBM julkisti 9.2.2021 uuden mielenkiintoisen levyjärjestelmän, […]

Lue lisää

Asiakastarina: Turo, Power Cloud

9.10.2020

Turo on 1938 perustettu vaatteisiin ja pukuihin erikoistunut suomalainen yritys. Turon visio on alusta asti ollut halu ja […]

Lue lisää

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu arkisin 06:00-18:00

Sähköposti: support@kaita.fi
Puhelin: +358 10 583 8650

Tietosuojalauseke >

Yhteystiedot

Kaita Finland Oy

Hiomotie 32, 00380 Helsinki
Länsi1, Viilarinkatu 5, 20320 Turku

Sähköposti info@kaita.fi
Puhelin +358 10 583 8650

Y-tunnus: 2755075-8

Löydä meidät


IBM-Gold

IBM Business Partnerina, me edustamme IBM:n ainutlaatuista tuoteperhettä. Olemme sitoutuneet toimittamaan erinomaisia tuotteita ja palveluita vahvalla ammattitaidolla.
Back to top

    Kiitos, olkaa yhteydessä!