Kun omat resurssi tkaipaavat vahvistusta.

Tukipalvelut

Asiantuntijamme vapauttavat laitteiston ylläpitotöistä.

Tukipalvelut

Tukipalvelumme on suunniteltu organisaation avuksi silloin kun organisaation resurssit kaipaavat vahvistusta tai tietyn alueen erityisosaamista.  IT-ympäristön ylläpidon antaminen osaaviin käsiin tuo yrityksellesi pidemmällä aikavälillä kustannussäästöjä ja kilpailuetua. Tarjoamme tukea ja turvaa joko tuntityönä tai helposti budjetoitavalla kuukausisopimuksella.

Asiantuntijamme varmistavat ympäristösi jatkuvan ajantasaisuuden, tietoturvallisuuden ja nopean reagoinnin yllättäviin tilanteisiin.

Asiantuntijamme vapauttavat sinut laitteiston ylläpitotöistä. He tekevät puolestasi laitteiston ylläpitoon liittyvät tehtävät, kuten päivitykset ja muut huoltotoimenpiteet. Kokeneet asiantuntijamme ovat tavoitettavissa, kun ongelmia ilmenee.

Tarjoamme palvelua paitsi omissa konesaleissamme mutta myös asiakkaan omissa tiloissa oleville laitteille. Toteutamme myös yksittäisiä toimeksiantoja, kuten esimerkiksi käyttöjärjestelmä-, ptf- ja mikrokoodipäivityksiä, laitteiston kuntotarkastuksia, nauhatarkastuksia sekä palautusharjoituksia.

Tukipalvelut räätälöidään joustavasti tarpeiden mukaiseksi. Yrityksesi voi hyödyntää osaamistamme ja ammattitaitoamme ilman jatkuvaa kuukausiveloitusta, jolloin maksat vain palveluista, joita tarvitset. Kaipaatko omaa asiantuntijaa, lisää varmuutta tai väliaikaisen resurssin saatavuutta? Tukipalvelu kiinteään kuukausihintaan tuo kustannusten ennakoitavuutta ja takaa organisaatiolle oman nimetyn asiantuntijan, joka tuntee ympäristösi.

Kuukausiveloitteiseen palveluun sovitaan tuntikiintiö, jonka puitteissa teemme asiakkaan toivomia töitä. Asiakasvastaavamme seuraavat kiintiön käyttöä ja raportoivat siitä asiakkaalle. Kiintiötä voidaan joustavasti muuttaa tarpeiden mukaan.

Asiantuntijamme vapauttavat sinut laitteiston ylläpitotöistä. He tekevät puolestasi laitteiston ylläpitoon liittyvät tehtävät, kuten päivitykset ja muut huoltotoimenpiteet. Kokeneet asiantuntijamme ovat tavoitettavissa, kun ongelmia ilmenee.

Tarjoamme palvelua paitsi omissa konesaleissamme mutta myös asiakkaan omissa tiloissa oleville laitteille. Toteutamme myös yksittäisiä toimeksiantoja, kuten esimerkiksi käyttöjärjestelmä-, ptf- ja mikrokoodipäivityksiä, laitteiston kuntotarkastuksia, nauhatarkastuksia sekä palautusharjoituksia.

Tukipalvelut räätälöidään joustavasti tarpeiden mukaiseksi. Yrityksesi voi hyödyntää osaamistamme ja ammattitaitoamme ilman jatkuvaa kuukausiveloitusta, jolloin maksat vain palveluista, joita tarvitset. Kaipaatko omaa asiantuntijaa/lisää varmuutta/resurssin saatavuutta/tms? Tukipalvelu kiinteään kuukausihintaan tuo kustannusten ennakoitavuutta ja takaa organisaatiolle oman nimetyn asiantuntijan, joka tuntee ympäristösi.

Kuukausiveloitteiseen palveluun sovitaan tuntikiintiö, jonka puitteissa teemme asiakkaan toivomia töitä. Asiakasvastaavamme seuraavat kiintiön käyttöä ja raportoivat siitä asiakkaalle. Kiintiötä voidaan joustavasti muuttaa tarpeiden mukaan.

Asiantuntijamme varmistavat ympäristösi jatkuvan ajantasaisuuden, tietoturvallisuuden ja nopean reagoinnin yllättäviin tilanteisiin.

Mitä palvelu sisältää?

Kaita Finlandin palvelut tarjoavat yritystason seurantaa ja ennaltaehkäisevää palvelinhuoltoa asiakkaille, jotka haluavat pitää laitteistonsa omissa tiloissaan mutta hyödyntää Kaita Finlandin tarjoamaa ammattitaitoa. Asiantuntijoidemme avulla optimoit IT-ympäristösi käytettävyyden sekä ennaltaehkäiset ongelmatilanteita.

Vältä käyttökatkot

Tunnista ongelmat ja riskit ajoissa ja vältä katkokset. Ongelmatilanteiden ennakointi ja korjaus.

Nopea reagointi

Ongelmatilanteessa on tärkeä minimoida häiriöaika. Seuraamme ja valvomme tarvittaessa yrityksesi koko IT-infrastruktuuria 24/7.

Ammattilaiset käytössäsi

Käytössäsi on sertifioitujen ammattilaisten osaaminen vuoden jokaisena päivänä.  Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.

Kiinteät kulut

Kiinteä kuukausihinta, ennakoitavat kulut. Valiset omaan tarkoitukseesi sopiva kokonaisuus. Maksat vain palvelusta, jota tarvitset.

Täydennä kokonaisuutta Valvontapalvelumme avulla

Nykyaikaisen IT-infrastruktuurin hallinta vie aikaa ja vaatii osaamista sekä resursseja ympäri vuorokauden. Palveluiden ulkoistaminen on tehokas tapa ohjata oman organisaation resursseja varsinaiseen liiketoimintaan. Palvelu tarjoaa yrityksellesi datakeskustason hallittuja, ulkoistettuja palveluja Suomessa.

Päivystämme ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.

Verkkolaitteiden ja palvelimien etävalvonta mahdollistaa monien kriittisten palveluiden ja laitteiden reaaliaikaisen seurannan. Valvontapalvelu huolehtii yrityksesi liiketoiminnan jatkuvuudesta 24/7.

Saammeko esitellä: POWER9 pilviratkaisut

14.10.2019

AI-aikakauteen rakennettu POWER9-keskusyksikkö mahdollistaa enemmän I/O:ta ja kaksi kertaa enemmän säikeitä kuin x86-kilpailijansa. IBM OpenPOWER -arkkitehtuuriin rakennetut POWER9-palvelimet […]

Lue lisää

Asiakastarina: Wulff, Varalaitepalvelu

12.8.2019

Wulff on työympäristön ja työpaikkatuotteiden asiantuntija. Wulff palvelee erikokoisia yritysasiakkaita sekä kuluttajia tarjoamalla monipuolisesti työpaikkatuotteita toimisto- ja it-tarvikkeista […]

Lue lisää

Asiakastarina: Sunborn

29.7.2019

Sunborn on suomalainen monilakonserni, jonka päätoimialoja ovat hotelli- ja ravintolatoiminta, terveydenhuolto ja laivanrakennustoiminta. Sunborn on saanut alkunsa jo […]

Lue lisää

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu arkisin 06:00-18:00

Sähköposti: support@kaita.fi
Puhelin: +358 10 583 8650

Yhteystiedot

Kaita Finland Oy

Hiomotie 32, 00380 Helsinki
Aninkaistenkatu 14 B, 20100 Turku

Sähköposti info@kaita.fi
Puhelin +358 10 583 8650

Y-tunnus: 2755075-8

Löydä meidät

IBM Business Partnerina, me edustamme IBM:n ainutlaatuista tuoteperhettä. Olemme sitoutuneet toimittamaan erinomaisia tuotteita ja palveluita vahvalla ammattitaidolla.


IBM-Silver
Back to top