Kysy meiltä tarkemmin millä tavoin voimme auttaa.

IBM monimerkkihuolto

IBM Monimerkkihuolto on keskitetty palvelu koko laitteistollesi. Voit keskittää usean toimittajan laitteet yhdelle sopimukselle kustannustehokkaaseen hintaan.

IBM Monimerkkihuolto

IBM Monimerkkihuolto on keskitetty palvelu koko laitteistollesi. Voit keskittää usean toimittajan laitteet yhdelle sopimukselle kustannustehokkaaseen hintaan. Tuen saaminen on helppoa, kaikille kysymyksille on yksi yhteyspiste.

Kaipaatko keskitettyä tukea koko IT-ympäristösi laitteille yhdestä palvelupisteestä? Tukea, joka kattaa kaiken verkkolaitteista palvelimiin ja selkeyttää huoltopalveluidesi hallintaa. Monimerkkihuollon hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä.

Palvelun avulla mahdollista yksinkertaistaa IT-ympäristön huoltopalveluita ja keskittää usean toimittajan sopimukset yhdelle palveluntarjoajalle ja yhdelle sopimukselle parantaen kustannustehokkuutta, saatavuutta, nopeutta ja helppoutta samalla pidentäen laitteiston käyttöikää.

IBM:llä on vuosien kokemus eri laitemerkkien huoltopalveluista ja se tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Monimerkkihuollon avulla saat pääsyn yhdestä paikasta tärkeimpiin päivityksiin ja korjauksiin. Maailmanlaajuiset asiantuntijakeskukset tarjoavat ympäristöllesi 24/7 huoltoratkaisuja.

Monimerkkihuolto on suunniteltu proaktiivisesti ehkäisemään katkoksia, ratkaisemaan ongelmatilanteet nopeammin sekä yksinkertaistamaan huoltopalveluja säästäen näin aikaa, rahaa ja resursseja.

IBM palvelee tehokkaasti myös äärimmäisen korkean käytettävyyden vaativia asiakkaita.

Viisi syytä valita IBM Monimerkkihuolto

Raha

Keskitetty ja tehokas huoltopalvelu edistyneellä analytiikalla ja toimivalla keinoälyllä pienentää kustannuksia jopa 30%.

Aika

Innovatiiviset teknologiat takaavat nopeamman ja paremman tuen tason.

Skaalautuvuus

Yksi laite tai tuhat. Sopimukselle on helppo lisätä tai poistaa huollettavia laitteita.

Helppous

Yksi sopimus kaikille laitteille, yksi yhteyspiste kaikille kysymyksille tai huoltokutsuille.

Tietotaito

Tarvittaessa maailmanlaajuinen asiantuntijaverkosto sinun palveluksessasi.

Tuettuja valmistajia

Ohjelmistot

Apple iOSLinuxMicrosoft, Polycom, RedHatSAP HanaUbuntu, IBM

Tallennusratkaisut

Dell EMC HDS (Hitachi Data Systems) HP Storage NetApp, Oracle/Sun, IBM

Järjestelmät

AppleDell HP Servers , Lenovo, Oracle/Sun, IBM

Monimerkkihuollon hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä: kokeile laskinta ja selvitä miten paljon voit säästää tekemällä monimerkkihuoltosopimuksen.

Haluatko lukea vielä tarkemmin aiheesta?

 

Cisco Smart Net hoitaa ja huoltaa

IBM Managed Maintenance Solution for Cisco Products huoltaa verkkoasi proaktiivisesti. Jos verkkosi hajoaa, samalla kaatuu liiketoimintasi. Ja niin voi käydä nopeasti. Verkkosi sisältää todennäköisesti eri valmistajien laitteita, jolloin ongelman selvittämiseen ja korjaamiseen voi kulua paljonkin aikaa.

IBM:n Cisco sertifioitu tuki pääsee etäyhteydellä selvittämään verkkosi tilaa, ja IBM:n verkkoteknikko tulee tarvittaessa paikalle huoltamaan Cisco laitteesi. IBM palvelee tehokkaasti myös äärimmäisen korkean käytettävyyden vaativia asiakkaita. IBM tarjoaa myös 24/7 Internet Operating System (IOS) tukea ja sovellusohjelmien teknistä tukea.

Miksi?

  • IBM:n kautta saat tuen kaikille laitteillesi yhdestä numerosta
  • Ciscon omaa hallinnollista työtä kevyempi
  • kustannussäästöt saattavat olla huomattavia

Lataa Cisco Smart Net esite itsellesi.

Saammeko esitellä: POWER9 pilviratkaisut

14.10.2019

AI-aikakauteen rakennettu POWER9-keskusyksikkö mahdollistaa enemmän I/O:ta ja kaksi kertaa enemmän säikeitä kuin x86-kilpailijansa. IBM OpenPOWER -arkkitehtuuriin rakennetut POWER9-palvelimet […]

Lue lisää

Asiakastarina: Wulff, Varalaitepalvelu

12.8.2019

Wulff on työympäristön ja työpaikkatuotteiden asiantuntija. Wulff palvelee erikokoisia yritysasiakkaita sekä kuluttajia tarjoamalla monipuolisesti työpaikkatuotteita toimisto- ja it-tarvikkeista […]

Lue lisää

Asiakastarina: Finnsteve Oy Ab

17.5.2019

Finnlines-konserniin kuuluva Finnsteve Oy Ab on suurin yksikköliikenteeseen erikoistunut satama-operaattori Helsingin ja Turun satamissa. Yhtiö tarjoaa satamaoperoinnissa tarvittavia […]

Lue lisää

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu arkisin 06:00-18:00

Sähköposti: support@kaita.fi
Puhelin: +358 10 583 8650

Yhteystiedot

Kaita Finland Oy

Hiomotie 32, 00380 Helsinki
Aninkaistenkatu 14 B, 20100 Turku

Sähköposti info@kaita.fi
Puhelin +358 10 583 8650

Y-tunnus: 2755075-8

Löydä meidät

IBM Business Partnerina, me edustamme IBM:n ainutlaatuista tuoteperhettä. Olemme sitoutuneet toimittamaan erinomaisia tuotteita ja palveluita vahvalla ammattitaidolla.


IBM-Silver
Back to top